Головне меню

Зауваги та пропозиції щодо врегулювання інтересів учасників освітнього процесу надсилати за адресою: philology.chernihiv@ukr.net

Хто мовчить – знає удвічі більше, ніж балакучий. Індіанська мудрість

Наші друзі

Міністерство освти і науки України

ВИКОРИСТАННЯ PADLET В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

28-04-2020, 12:08

 

   Дистанційна робота зі студентами спонукала викладачів до пошуку нових форм роботи, сучасних ресурсів і технологій, які роблять роботу викладача та студентів у сучасних умовах віддаленого навчання результативною та плідною. Одним із таких інструментів став ресурс Padlet, який дає можливість створити віртуальні дошки або інтерактивні плакати для онлайн роботи зі студентами та самостійної роботи. Цей ресурс є безкоштовним і дозволяє розміщувати тексти, малюнки, відео, аудіо файли та інтернет-ресурси. 

   Ефективним виявляється використання інтерактивного плаката як під час онлайн заняття у форматі онлайн конференції, так і в позанавчальий час для презентації ідей та їх обговорення, для перевірки самостійної та творчої роботи студентів.

Наведемо декілька прикладів роботи з ресурсом Padlet на практиці усного та писемного мовлення. Під час вивчення теми «Мистецтво та розваги», студенти отримали завдання написати короткий огляд і рекомендації до мистецького заходу або культурної події, яку вони відвідали.
 ВИКОРИСТАННЯ PADLET В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 

   Студенти виклали свої критичні огляди на віртуальній дошці. Викладач мав змогу внести свої правки, а студенти мали нагоду написати коментарі та поставити вподобайки.
   Ще одним прикладом використання Padlet є створення інтерактивного плаката «A new reality documentary show THE GLOBAL VILLAGE». 

   Студенти отримали завдання підготувати свої презентації для участі у зйомці реаліті шоу, присвяченому життю незнайомих людей із різних країн світу на безлюдному острові. Для шоу обираються лише два учасники. На інтерактивній дошці були представлені відеопрезентації охочих доєднатися до конкурсу. Переможців обирали за кількістю вподобайок.
ВИКОРИСТАННЯ PADLET В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
   Створення інтерактивного плаката Padlet
також допомагає продемонструвати роботу окремих мінігруп студентів. Наприклад, під час роботи в режимі онлайн конференції ZOOM, студенти практикувалися у веденні ділових перемовин. Вони не могли бачити результати роботи інших мінігруп, тож відтворення роботи студентів на інтерактивному плакаті зробило це можливим. 
ВИКОРИСТАННЯ PADLET В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
   Практика застосування Padlet для створення інтерактивних плакатів та віртуальних стендів під час дистанційного навчання є надзвичайно дієвою. Це робить навчальний процес цікавим і дозволяє формувати та контролювати навички й уміння, а головне дає змогу побачити результати та оцінку своєї роботи, а також зберегти гарні спогади про навчання в університеті.



канд.філол.наук,

 доцент кафедри германської філології

 Пікун Л.В.